Hidrokarbonlar

Ocak 24, 2012 at 11:20 am 2 yorum

Entry filed under: KİMYA2. Tags: , , , , , , .

Elektrokimya Alkoller ve Eterler

2 Yorum Add your own

  • 1. Hicran  |  Şubat 1, 2013, 8:52 am

    at 14:27:47Emrecan demiş ki:Hocam sağolasın sayende vetabarinına ekleme e7ıkarma f6ğrendik.Ancak bi ricam olacak aynı panel fczerinden birden e7ok alanı gfcncelleme yada ekleme-e7ıkarma işlemini ae7ılır bir listeden see7ip de nasıl yapabiliriz??Bu konu hakkında bfcyfck sıkıntım var yardımcı olursanız e7ok sevinirim.Teşekkfcrler

  • 2. Nadson  |  Şubat 3, 2013, 12:24 pm

    Soruları hazırlayanlara ve bu sınavı e7ıkartanlara soruyorum .Neden e7alışmayan kişiler atıp tutup souarlrı doğru e7ıkıyor o da yetmedii hakettmediği liseye gidiyor ben bu sbs yi hie7 sevmiyorum bizde atıp tutalım o zamaN bu kadar e7alışacağımıza. Tamam e7alışmayı seviyorum okulda hep takdir alıyorum . ama sbs de souarlr şu dikkatsizliğimden dolayı gidiyor ve haksızlık oluyor LdcTFEN SBS KALKSIIIIIIIIIINNNNNNNNNNN DUYUN SESİMİZİ ARTIKK ANLAYIN HALİMİZİ

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bu sayfayı takip etmek için mail adresinle kaydol

Diğer 9 takipçiye katılın

RSS custom car air fresheners

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar

RSS Encouraging Quotes

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

